LogiCare functionaliteiten

Duidelijk en simpel

LogiCare is eenvoudig en duidelijk, ontwikkeld in samenwerking met zorgverleners en brancheverenigingen om te voldoen aan de grootste behoeften van therapeuten. Hieronder lees je alle functionaliteiten op een rij.

Praktijkagenda

Met de digitale praktijkagenda van LogiCare krijgen je cliënten automatische herinneringen en missen ze minder afspraken. Daarom kunnen cliënten zelf afspraken inplannen op tijden die jij beschikbaar stelt, wat je veel heen-en-weer gebel en gemail bespaart.

Beveiligde berichten

Daarom stuur je eenvoudig beveiligde berichten vanuit de beveiligde praktijksoftware van LogiCare. Ontvangers kunnen cliënten, zorgverleners of andere organisaties zijn. Via een unieke link krijgt de ontvanger toegang tot het portaal en kan hierop reageren. 

Formulieren / Vragenlijsten

Je kunt eenvoudig je eigen (intake)formulieren ontwerpen en digitaal laten invullen door je cliënten. Hierdoor bespaar je tijd en zorg je voor gestructureerde en complete gegevens

Cliëntendossier

Al je cliëntgegevens, consult-rapportages, bestanden en formulieren worden digitaal en veilig opgeslagen in Nederland. Zo heb je altijd en overal toegang tot complete en up-to-date informatie over je cliënten.

Documenten maken

Documenten zoals een brief voor een verwijzer of een behandelovereenkomst voor de cliënt zijn snel en gemakkelijk gemaakt, waardoor je efficiënter kunt werken.

Cliëntenomgeving 

Met de cliëntomgeving geef je jouw cliënten toegang tot hun gegevens. Ze kunnen beveiligde formulieren invullen, berichten sturen, afspraken plannen en hun eigen dossier bekijken, wat bijdraagt aan hun betrokkenheid en tevredenheid.

Metingen

Voer eenvoudig metingen zoals lengte en gewicht van de cliënt in. Maar daarnaast ook metingen op diagnose en klachten. Het BMI wordt automatisch berekend, waardoor je snel inzicht hebt in de gezondheidsstatus van je cliënt.

Inplannen acties

Plan het versturen van formulieren en andere acties in, bijvoorbeeld twee weken na een consult. Zo zorg je voor een gestroomlijnde opvolging en betere communicatie met je cliënten.

iDEAL betalingen

Laat je cliënten eenvoudig hun facturen met iDEAL betalen en gebruik deze optie ook voor aanbetalingen op consulten of workshops. Betalingen worden automatisch verwerkt in LogiCare, wat je financiële administratie vereenvoudigt.

Factuurherinneringen

Stuur automatisch herinneringen voor openstaande facturen. Zo hoef je hier zelf niet meer aan te denken en zorg je ervoor dat je sneller betaald krijgt.

Verjaardagsmail

Automatisch een verjaardagsmail sturen op de verjaardag van je cliënt zorgt voor een persoonlijke touch en verhoogt de cliënttevredenheid.

Beeldbellen

Nodig je cliënten direct vanuit de agenda uit voor een videobelgesprek. Start het videogesprek eenvoudig vanuit de agenda en laat je cliënt deelnemen via een link in de afspraakmail, waardoor je flexibel en efficiënt kunt communiceren.

Maandelijks opzegbaar

Het pakket is maandelijks opzegbaar, maar met zo’n geweldig systeem zal dat moeilijk afscheid nemen zijn. Net zoals een abonnement.

Persoonlijke ondersteuning

We hebben zowel een online helpdesk die alleen voor jouw specifiek gemaakt is. Maar je kunt ook tijdens werktijden telefonisch contact met ons opnemen.

Betere kwaliteit van zorg

Ons systeem heeft de juiste vragenlijsten, verhaal moet hier als extra usp aangepakt worden! De vragenlijsten voor het gedeelte waardegedreven zorg toelichten.

Vragen?

010 810 3456

Telefoonnummer

info@logicare.nl

E-mailadres

LogiCare Praktijksoftware

Rietbaan 25
2908 LP Cappelle aan den IJssel

Telefoon: 010 810 34 56
Email: info@logicare.nl